الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

♀الینازیباترین فرشته خدا♀

شیشمین دندونشم درآورد

1390/7/28 20:54
نویسنده : الهه
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

سـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ لام آخرهفته است واومدم تاآپ کنم:::

امروز مادرم متوجه شدکه الینا خانم شیشمین دندونشم درآورده واقعا هروقت که میخواد رشدکنه دندون درمیاره و وزن کم میکنه خوب شیطنتاشم که دیگه تمومی نداره امروز صبح مادرم خوابونده بودتش شنیدیم که صداش داره میاد رفتم ببینم چی شده دیدم خانوم خانوما ازبغل های تختش گرفته وبلندشده.

خوب شیطنت دیگش اینکه:::

هروقت که توماشین میشینیم خانوم دوس داره که بیادبغل من توخونه هم تامیگیرمش بغلم میخوادبره بغل مامانی میگم آخه بچه توکه توخونه میری بغل مامانی توماشین چرامیای بغل من؟؟؟که البته جوابشم زودپیداکردم توماشین چون من گوشی دستمه خانومی دوس داره بیادبغل من که گوشیمو بدم بهش اماتوخونه ازاین خبرا نیست وگوشیو نمیدم بهش بخاطرهمینم فقط توماشین میادبغلم که گوشیو بگیره دستش...(((البته تعریف ازخودنباشه ها ولی الینا جونم منو خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوس داره منم خِیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوسِش دارَم)))خوب دیگه فعلا تافرداتاببینم چه شیطنت دیگه ای میکنه

پس فعلا

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Orkut Myspace Good Bye Scraps, Graphics and Comments

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین
9 آبان 90 23:32
تبریک میگم الینا جون ششمین دندونت مبارکه.